ANGLÈS a P4 i P5

En aquesta etapa, els i les alumnes presenten un alt grau de motivació per l’aprenentatge d’una llengua, estan oberts a provar, repetir i experimentar nous sons sense prejudicis i adquireixen una flexibilitat fonètica que difícilment adquiriran en etapes posteriors, ja que diversos estudis realitzats constaten que com més petits són els nens, més fàcil els és aprendre la fonètica d’un idioma nou.
Per aquests motius, les activitats que plantegem són orals, significatives i participatives, per tal que ells i elles siguin els protagonistes de l’experiència.
Establim diàleg, ens adrecem directament a un nen o nena en concret, és important que ens entenguin, malgrat encara no siguin capaços de produir. Interactuem amb els titelles i el material que treballem, cantem, expliquem contes, fem viatges imaginaris…, l’objectiu és crear un clima emocional i social positiu per predisposar a l’aprenentatge de l’anglès
La temàtica que treballem és fexible, permetent la espontaneïtat i la improvització. Per exemple, si un dia neva, si és l’aniversari d’algú, si algú està malalt… prioritzem que és un fet que els afecta i aprofitem per parlar del que realment els interessa i motiva. Treballem el seu dia a dia en anglès amb l‘objectiu de fer l’aprenentatge més vivencial.
En aquest vídeo trobareu una petita mostra del que vam fer el primer trimestre amb els vostres fills i filles a la classe d’anglès.
Es tracta, doncs, d’oferir un primer contacte amb la llengua estrangera de manera natural, lúdica i efectiva.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>