6ª POSICIÓ A LA FASE CATALANA DE LA COPA CANGUR DE MATEMÀTIQUES

Un grup d’alumnes de secundària de l’IE Sant Jordi va quedar 6è a la fase catalana de la Copa Cangur de matemàtiques celebrada el 10 d’abril a la Garriga organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques.

La present era la primera edició de la Copa Cangur a Catalunya que consisteix en una activitat presencial de resolució de problemes per a equips.

El nostre equip estava format per 7 alumnes (la Joana, el Marc, l’Oriol i el Roger de 3r d’ESO, l’Eduard i el Jose Luis de 2n d’ESO i la Jana de 1r d’ESO).

Cada problema tenia assignada una puntuació que anava variant durant la prova segons la quantitat de grups que encertaven o fallaven la solució del problema.

Els acompanyants vam poder presenciar en directe l’evolució de les puntuacions dels equips en una pantalla gegant. Va ser molt emocionant!

El professorat de matemàtiques volem felicitar els participants del centre per l’esforç dedicat a preparar la prova, l’entusiasme mostrat i el bon resultat obtingut!