1a FIRA DE L’APRENENTATGE

Dijous 21 de juny vam celebrar la 1a Fira de l’aprenentatge. Vam fer-la al passeig Ramon Vall de 5 a 7 de la tarda.

Hi havia 17 estands diferents on els alumnes presentàvem projectes i productes finals realitzats durant el curs. Els estands eren els següents:

1. Projecció de futur. Dissenyem l’institut (1r ESO)
  2. Discovery Max (1r ESO)
  3. Fira de turisme (1r ESO)
  4. El pont dels guanyadors (2n ESO)
  5. Reflotem el Titanic (2n ESO)
  6. Parc d’atraccions (2n ESO)
  7. Buscant una nova vida (2n ESO)
  8. Emprenedors (3r ESO) i Erasmus+ (3r)
  9. Navàs, vine i ho descobriràs (3r ESO)
  10. Torre Eiffel (3r ESO)
  11. Robòtica (Tallers 1r, 2n i 3r ESO)
  12. Arduino (2n ESO)
  13. Ecocases (4t ESO)
  14. PRIMÀRIA: La Fira de 5èA
  15. Voluntariat de l’IE St. Jordi / Colònia de gats (1r ESO)
  16. Hort de secundària
  17. Skamot verd de l’IE St. Jordi

A més a més, vam tenir la Food truck que es posava en funcionament per primera vegada. Els de la cantina vam vendre tots els productes: gelats, paninis, crepes, pizzes, sucs de taronja natural i brotxetes de fruita.

La inauguració de la fira va anar a càrrec dels alumnes de 4t de primària que amb el seu projecte “violins” van tocar-nos unes peces musicals precioses apreses durant el curs.