EMOCIONAR-TE

Estem d’enhorabona!

La Berta Fuste de 3r d’ESO A ha guanyat el nostre concurs d’Instagram “Emocionar-te” amb el poema “Amor“. Felicitats Berta!!

Hi han participat 60 alumnes amb diverses creacions, la majoria d’elles d’un gran nivell.

Des de l’Equip d’Educació Emocional, juntament amb la professora de ViP, es va proposar aquest repte. Es tractava de reflectir alguna emoció de les que hem viscut aquests darrers dies a través d’una proposta artística. Podia ser un dibuix, una fotografia, un ball, un vídeo o bé un treball escrit.

Podeu veure totes les obres aquí.

No només cal felicitar a la Berta, que ha guanyat un val per gastar-se uns quants diners en alguna botiga del poble, sinó també a la Bouchra Ben Youssef, que amb la seva obra sobre la “Inseguretat” ha quedat en segon lloc i a la Jana Arpa, la Carolina Morato, la Maria Cañabate i a la Laia Rodríguez, que amb “Pressió” han quedat terceres.

Gràcies també a tots els que hi heu participat!!

CONTACTA AMB EL CENTRE

Per qualsevol dubte o informació sobre la preinscripció contacteu amb nosaltres:

institutescolasantjordi@institutescolasantjordi.cat

CODI DE CENTRE: 08072188

Si no es carrega el vídeo, podeu clicar l’enllaç on podreu veure com és el nostre centre.

INFORMACIÓ PER LA PREINSCRIPCIÓ

Informació Preinscripció Curs 2020-2021

En el context social actual i degut a l’emergència sanitària ocasionada per la COVID19, cal reduir al màxim els tràmits presencials, substituint los per actuacions telemàtiques.
Per aquest motiu, totes aquelles famílies que desitgeu preinscriure els vostres fills i filles al nostre centre podeu fer ho anant al següent enllaç (on hi torbareu les instruccions detallades de com fer ho):

Termini per presentar la sol·licitud amb suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020

IMPORTANT: només es pot fer una sol·licitud per alumne/a, i en el cas de preinscriure germans, cada alumne/a en genera una de sola.

Cal que un cop finalitzat el tràmit, ens envieu el resguard i la documentació detallada a continuació, a l’adreça electrònica del centre:

institutescolasantjordi@institutescolsasantjordi.cat

Documentació que cal adjuntar al correu electrònic (pot ser escanejada o amb fotografies del mòbil i adjuntades com a fitxers adjunts al @:
• Resguard que es genera de la preinscripció ja feta.
• DNI/NIE de la mare/tutora, del pare/tutor de l’alumne/a, i el de l’alumne/a si és major de 14 anys, i si és menor si en té.
• Tarja Sanitària de l’alumne/a.
• Llibre de família (pàgina on figurin els pares, i la de l’alumne/a). En cas d’acolliment, cal adjuntar també la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

Excepcionalment, i atenent a la necessitat o dificultat que algunes famílies concretes poden tenir per fer aquest tràmit de manera telemàtica des de casa, posem a la seva disposició una atenció presencial a la secretaria del centre. El termini per poder fer aquest tràmit des de l’escola és més reduït i caldrà concertar dia i hora
• trucant al telèfon 938391387 de dilluns a divendres de 8:00 a 14:00 al matí i de 1 6:00 a 18:00 a la tarda.

O bé,
• enviant correu electrònic a
institutescolasant jordi@institutescolasantjordi.cat

Requisits dins l’excepcionalitat i per a fer el tràmit de manera presencial a la secretaria del centre:
• Cal portar la mascareta posada correctament.
• Cal venir únicament una sola persona per nucli familiar, per tal que hi hagi la mínima aglomeració de gent possible. No es deixarà accedir al centre a més d’un adult per família.
• Cal portar la documentació esmentada anteriorment ja fotocopiada.
• Cal portar el bolígraf i el corrector de casa, ja que per motius de seguretat i higiene el centre no en disposarà.

Dins d’aquest reduït grup de persones que tinguin dificultats justificades i no puguin fer el tràmit de la preinscripció de manera telemàtica, en el cas de trobar se malament o presentar símptomes associats a la malaltia i es vegin obligats a estar en quarantena, aquest es realitzarà mitjançant una conversa telefònica trucant en el mateix número de telèfon i dins de l’horari establert abans indicat

SANT JORDI!!

Com cada 23 d’abril arriba el Sant Jordi, la festa més bonica de les que es fan i es desfan.

Aquest any ens agafat confinats, una situació estranya i complicada. Però això no farà que no celebrem la nostra festa.

Per això us hem preparat un munt d’activitats durant tot dia. Totes elles es faran per l’Instagram live del Sant Jordi.

Ja ho sabeu, connecteu-vos i seguiu-nos!!

EXPLICA’NS QUÈ FAS

Fa tres dies, des del Departament d’Anglès vam començar un repte apte per a petits i grans: es tracta que ens expliqueu en anglès, amb un vídeo, què esteu fent avui; “What are you doing today?” És un repte pensat per als més petitons de P3 que amb l’ajuda de la família poden dir una frase senzilla; per a les famílies que volen seguir fent l’acompanyament que ens feu sempre i donar veu a la vostra vena artística; fins als grans de 4t d’ESO que han de perdre la vergonya.

En 3 dies hem rebut 42 vídeos!! Estem molt contents! Gràcies a tothom, especialment a l’AMPA que s’hi ha implicat des del principi i als nostres amics dels projectes Erasmus per seguir fent del nostre centre un Institut-Escola europeu, plural i inclusiu.

Ens seguiu enviant vídeos? Ens encantarà rebre’ls i compartir-los!!