PREMI LLUMINETA

Com que  volíem comprar instruments per a la Xaranga de l’Institut Escola, vam fer lluminetes per recollir diners. El premi consistia en un pernil ibèric!

La Lídia ha estat la venedora del número guanyador i l’afortunat el seu oncle. En aquesta foto veiem la cara de… Llegeix més»

BERENAR SOLIDARI

El passat dimarts 11 de desembre els alumnes de secundària de l’Institut Escola Sant Jordi vam organitzar un berenar solidari per recollir diners per a la Marató de TV3 a les portes de l’edifici d’infantil i primària.
Volem agrair a tots/es els qui vau col·laborar en… Llegeix més»

FLASHMOB DE LA MARATÓ

Dijous passat els alumnes de secundària de l’Institut Escola Sant Jordi vam ballar la Flashmob de la Marató de TV3.

Seguidament vam fer el berenar solidari on vam recaptar 334,20€ per la Marató. Gràcies!

Esperem que us… Llegeix més»

CARRER ASFALTAT

Ja estan acabant les obres d’asfaltat del carrer circumval·lació al davant del nostre institut. Després de les vacances de Nadal ja podrem venir tranquil·lament pel cantó que vulguem i es podrà aparcar al costat mateix de l’insti.
Amina Sarghini

FESTA NADAL

El dia 21 de desembre, al pavelló Sant Jordi, al matí, es farà un festival, com cada any,on els alumnes de P-3 a 2n d’ESO canten cançons, fan balls, espectacles … i, després d’això, els de secundària vindrem als mòduls a fer l’amic invisible. Després,… Llegeix més»

TROBADA DE DELEGATS

El passat dijous 13 de desembre els delegats/des de secundària de l’Institut Escola Sant Jordi vam participar a la 27ª trobada de delegats/des d’ensenyament secundari del Bages a Súria.

A la trobada ens vam reunir 187… Llegeix més»

SOMNIS NADALENCS

Encara podeu participar en l’exposició “Somnis de Nadal”. Només heu de crear un objecte decoratiu o funcional relacionat amb el Nadal, utilitzant materials reciclats. Podeu fer-ho individualment o en grup. Entre tots els participants es sortejarà un premi.

CONFERÈNCIA MARATÓ 2012

El dia 4 de desembre de 2012, al nostre institut, ens va venir el Txema, una persona dirigida per la Marató de Tv3, que aquest any tracta sobre el càncer en general.
Primer ens va explicar la seva feina (és investigador), com treballa i per què… Llegeix més»

CASAL NADAL 2012

Ja està oberta la inscripció al Casal d’hivern organitzat per “CA La Gana”. L’horari serà de 9h a 13h o de 9h a 17h. S’ofereixen:

• Jocs i tallers.
  • Sortides.
  • Cançons i balls.
  • Pessebre.
  • Servei de menjador.
  • i moltes sorpreses més.

Per a més… Llegeix més»