Què fa l’AMPA?

Benvolguda família,

L’AMPA (Associació de Mares, Pares i Alumnes) som l’agrupació de totes les famílies de l’escola que vetllem pel bon funcionament o coordinació entre les famílies i el centre educatiu.

L’AMPA està organitzada amb una junta que coordina i gestiona l’entitat, unes comissions que treballen per a una finalitat específica i unes delegades i delegats que són els itnermediaris entre l’AMPA i l’escola amb les famílies.

Aquest curs 2018-2019, les diferents comissions de l’AMPA són:

• Festes
  • Extraescolars
  • Llibres
  • Menjador
  • Pati
  • Roba
  • Pessebre vivent
  • Pessebre familiar
  • Edifici i obres cuina
  • Le Palais
  • Formació
PUNTS D’INFORMACIÓ DE L’AMPA
  • Per resoldre dubtes o aclariments els socis de l’AMPA disposeu un servei d’atenció a les famílies. Cal adreçar-vos al correu electrònic: ampaiemestreandreu@gmail.com per concretar dia i hora.
  • Cartellera interior: al vestíbul d’entrada a sota l’escala. Trobareu informació referent a activitats de l’AMPA, documents i noticies
  • Cartellera exterior: al costat de la porta d’entrada al pati. Trobareu informació refent al menjador, activitats, convocatòries assembles, reunions,…
  • Bústia AMPA: al vestíbul d’entrada a peu de l’escala.