Participem a la Code Week

Aprofitant la celebració de la  CodeWeek, durant la setmana del 13 al 16 d’octubre es dedicarà les hores de les matèries d’informàtica i tecnologia a introduir els alumnes en els secrets de la programació.

La Setmana CodeWeek, promoguda per la Unió Europea, pretén apropar la programació i l’alfabetització digital a tothom d’una manera divertida i atractiva. El seu objectiu és fomentar la programació als diferents països de la Unió Europea com a activitat que afavoreix la resolució de problemes, la creativitat i el pensament estructurat… Si voleu, podeu veure el mapa amb els events previstos i la fitxa de l’activitat  que durem a terme en el centre.

Comencem un nou curs

Benvinguts al curs 2015/16!

Com podeu veure, una de les novetats que incorporem enguany és aquesta pàgina web. Encara està en construcció, però esperem que sigui molt útil per millorar la informació que arriba a les famílies i al públic en general.

Hi trobareu notícies, una agenda amb les activitats previstes, documents d’interès… Hi haurà també un espai destinat a l’AMPA. De moment, però, els blocs encara es mantindran. Recordeu que els podeu consultar a partir de l’adreça bloc.iesantjoandelesabadesses.cat

Us enllacem el butlletí de principi de curs, on les famílies hi trobareu informacions que creiem que us poden ser d’utilitat:

portada butlletí

Projecte Delegats 3D

Els alumnes d’ESO han participat durant el curs 2014/15 en el programa Delegats en 3D. Aquest és un projecte que pretén fomentar la cultura participativa dins dels centres educatius a través del desenvolupament d’un projecte concret escollit pel propi alumnat i implementat de forma participativa.

Els alumnes, a través de la figura del delegat/a de classe i amb el suport del tutor/a,  han dut a terme un projecte que els ha implicat organitzar-se, assumir tasques i prendre decisions de forma conjunta al llarg del curs.

Per a la implementació d’aquest programa, s’ha comptat amb el suport i l’assessorament extern d’un expert en el foment de la participació i amb una aplicació online on podien accedir als materials pedagògics necessaris per dur a terme el programa i esdevenir un espai d’interacció entre els participants.