El passat dijous 12 de març, l’alumnat d’educació infantil va realitzar una sortida a Girona per gaudir d’una jornada plena d’experiències culturals i lúdiques.
Al matí van assistir a un espectacle a l’Auditori de Girona, on van veure la proposta musical i teatral “Juguem?”. Es tracta d’un espectacle pensat per a la primera infància que combina música, moviment, teatre d’objectes i titelles, convidant els infants a endinsar-se en un univers de fantasia i imaginació a través del joc i la participació.
A la tarda, la jornada va continuar amb una estona de joc i activitat física a Kaotik World, un gran espai d’oci amb zones de trampolins i diferents activitats pensades per al joc actiu i el moviment dels infants.
Va ser una sortida molt enriquidora que va combinar arts escèniques, música i activitat física, permetent als nens i nenes viure una experiència compartida fora de l’aula i gaudir d’un dia ple d’aprenentatges i diversió.
👉 Si feu clic a qualsevol de les imatges, podreu accedir a l’àlbum de fotos de la sortida.









