Benvolgudes famÃlies,
el centre s’ha omplert de trèvols, barrets de copa, divertits leprechauns i molta il·lusió per celebrar el nostre particular English Day. Aprofitant la festivitat de St. Patrick’s Day hem convertit el centre en un escenari d’aprenentatge viu i compartit entre tots els infants i joves des d’i5 a 4t ESO.
L’objectiu d’aquesta jornada ha anat molt més enllà de conèixer la cultura irlandesa. Hem volgut crear un context real on l’anglès fos la llengua vehicular per a la comunicació i l’intercanvi entre alumnes de diferents edats.
Tot i que cada nivell ha treballat la festivitat des d’una aproximació ajustada el seu grup d’edat, el plat fort de la celebració ha estat una gran gimcana per cicles petits. Ha estat realment emocionant veure com els alumnes de 4t i 3r d’ESO feien de guies, lideraven les activitats plantejades i ajudaven a superar els reptes lingüÃstics i de destresa als més petits i joves. Aixà com, la gran posada en escena dinamitzant la jornada amb les seves caracteritzacions impulsades per l’à mbit artÃstic.
Grà cies a tot l’alumnat per la vostra energia i ganes. Hem multiplicat aprenentatges barrejant-nos, compartint objectius i reforçant vincles entre etapes.
Happy St. Patrick’s Day to everyone!

