Aventures a Can Juliana

El passat divendres 5 d’abril l’alumnat de 5èA vam anar a fer una sortida a Can Juliana amb els alumnes de l’escola Bonavista de Castellar del Vallès.
La sortida era de tot un dia, a la masia de Can Juliana vam gaudir d’un dia d’aprenentatge, diversió i convivència que inclou diverses activitats distribuïdes en tres grups (amb els noms de bogues, llúdrigues i sabaters).
Així, la festa inclou, d’una banda, un circuit d’aventura, amb un itinerari sobre els arbres i amb una vintena de plataformes on s’hi arriba creuant ponts i tirolines; d’altra banda, també es du a terme un taller que permet treballar de manera lúdica els macroinvertebrats, la flora i els rastres de fauna del tram del riu proper a Can Juliana. Finalment, també es duen a terme jocs diversos, com tir amb l’arc, i un tobogan
La festa serveix, a més, per agrair als alumnes i les escoles les inspeccions que duen a terme en el marc del Projecte Rius.
Un dia ple d’aventures, bona companyia i natura!
Us deixem alguna foto per tal que veieu que malament ho vam passar :)

Cliqueu damunt la següent imatge.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut