Delegada de 6è A

Benvingudes famílies i alumnes,

Em presento: sóc l’Anna Mimó, la delegada de 6è A.

Us explico el tot el procés que hem fet per tal d’escollir el delegat de la classe.

Es van presentar diferents companys/es, cadascú de nosaltres vam fer una mena de discurs i presentació. Jo per exemple vaig agafar una cançó i li vaig canviar la lletra afegint-hi tots els noms dels alumnes i dient-ne una cosa bona de cadascú. Vam fer unes votacions anònimes on cadascú va escriure el nom de la persona que creia que seria més responsable i que ho faria millor.

Em vaig presentar com a delegada perquè jo crec que puc assumir aquesta responsabilitat i m’agrada ser la representant del grup.  La meva classe em va escollir a mi, i estic molt contenta fent aquest càrrec. La veritat, m’agrada la meva classe, tots junts ens connectem molt bé i son molt bons companys/es.

La Lucía, la nostra mestra em comunica les coses importants per si passa alguna cosa, saber que hem de fer. A més a més, tenim una llibreta de propostes on, de tant en tant, a tutoria els alumnes fem propostes de millora per l’escola, ja hem fet unes quantes i algunes ja les hem complert.

Amb tot això del Covid-19 és molt complicat treballar i no podem fer tot el que voldriem aquest curs però tot i així, seguim endavant!

Ànims a tot 6è, que ja falta poc per anar a l’institut!

Anna Mimó 6è A