Acomiadament de 6è

Dia molt mogut, amb moltes coses a fer, moltes emocions a sentir…

Tothom estava pendent en el pati de 6è. Han cridat un a un a cada alumne per posar-li el seu corresponent birret i acomiadar-nos davant de totes les mestres que han tingut aquests alumnes. Després hem fet 2 balls, un amb bastons tradicionals i un altre més modern fent acrosport. Després hem fet un esmorzar de germanor a la classe, i ens hem pogut fer les dedicatòries a la llibreta on teníem les fotos de cada noi@.

També hem estampat les nostres mans a les grades del pati, com va sent una costum que realitza l’Ampa. Hem acabat cantant l’hora dels adéus i per finalitzar ens hem menjat un gelat que ens ha comprat l’Ampa.

Dia molt ple d’emocions!

Cliqueu la imatge per a poder veure les fotos