1. Raquel

Com podem tenir accés al codis per a poder accedir al Tiger?posa a el codi està al llibre i a les instruccions hi han una però no puc entrar…. ?diu q es incorrecte! !!!
    Gràcies!

1. admin Autor de l'article

La pàgina web no és un mètode de comunicació. Aquí només podeu deixar comentaris. Per qualsevol dubte us heu d’adreçar a l’escola o a la mestra responsable! Gràcies!

2. Maria Ines Falconi

Hola Anna, llevo dos semanas sin poder entrar. Al cambiar el nombre del alumno y cerrar la aplicación, no pude volver a ingresar. He contactado por email con el support y dicen que me lo han reactivado, pero sigo sin conseguirlo. Espero que se resuelva pronto para poder comenzar con los deberes! Saludos.
    Inés, mamá de un nene de primer.

1. admin Autor de l'article

Bon dia, aquest canal no és un canal de comunicació amb els mestres. En aquest moment serveix només per deixar comentaris sobre les feines. Si hi ha alguna incidència us heu de dirigir directament al mestre o la mestra responsable i ells us aclariran els dubtes. Moltes gràcies.

3. Mª Inés

Hola Srta. Anna, soy mamá de un alumno de primer grado. Quería comentarle que no hemos podido comenzar hacer deberes porque no puedo acceder a la página. Si bien cuando me registré pude ver algo del libro, al cambiar el nombre del usuario y cerrar, no he podido volver a ingresar. He pedido ayuda por email y me han contestado que está activado, pero aún no puedo acceder. Espero que se resuelva pronto y me den otro codigo de acceso y así poder comenzar a practicar inglés. Un saludo cordial.
    Inés.

4. Eva

Hola. No se si a alguien más le pasa, pero me parece que la página va bastante mal. Se cuelga, se cierra inesperadamente, no guarda las actividades completadas en el “mark book”..
    Eva. Madre de Brais, 2n

1. admin Autor de l'article

Bon dia, la pàgina web no ha de servir com a mètode de comunicació, només és per posar comentaris. Si teniu algun problema truqueu directament a l’escola o contacteu amb la mestra responsable. Gràcies!