Aprofitant que 2nB som la classe de LES BALENES, hem estat treballant aquest animal per conèixer millor com és.
Vam començar fent un mind map de coneixements previs i del què volíem saber. Després, vam agrupar les preguntes en blocs i va sorgir una molt interessant: COM ÉS QUE LES BALENES SUREN PESANT TANT?
A partir d’aquí, hem anat investigant i trobant respostes.
Us fem cinc cèntims d’algunes de les activitats que hem fet:
- Mitjançant bee-bots hem trobat un itinerari per obtenir una carta de la balena Lola que ens donava dues pistes per començar a treballar.
- Hem sigut conscients de les mides d’una balena blava: què vol dir 30 m de llargària i 200 Tones de pes.
- Hem aprés moltes coses treballant de manera cooperativa utilitzant diferents tècniques com la del trencaclosques, la lectura compartida, 1-2-4, etc.
- Gràcies a un experiment molt interessant sobre la flotabilitat, hem trobat resposta a la nostra pregunta-repte Hem elaborat i comprovat hipòtesis fins a trobar la resposta. (Després podreu veure vídeos dels vostres fills i filles).
- Hem utilitzat una tècnica nova d’avaluació: els Plickers. I hem fet un altre Kahoot. Molt divertit!
- Hem decorat la nostra porta: ha quedat molt requetemaca!
- També hem pintat la nostra balena utilitzant aquarel·les.
- Aprofitant que sabem que les balenes són mamífers, hem estudiat la classificació dels animals i, perquè resultés més fàcil aprendre els noms, hem jugat a un joc del Genially.
- Per acabar, hem sintetitzat tota la informació trobada en un Lapbook: ens ha quedat súper maco!
Aquest projecte ens ha encantat !!!
Per veure una mostra del que hem treballat, cliqueu sobre el següent enllaç.
https://photos.app.goo.gl/3A5tv8FiAVEKzPes7
M’ encanten aquests nens i nenes!!! I m’ agraden les balenes…🐳🐳🐳❤❤❤😅
Quedó precioso el trabajo de ls ballenas!!!