Triem el nom de la classe.

Els alumnes de P-5, hem triat el nom de la classe! Som la classe dels VIGILANTS DEL PLANETA i la classe dels VOLCANS.

Aquesta vegada, per triar el nom de la classe, hem estat observant retalls d’articles d’actualitat, i això ens ha donat peu a parlar i debatre  sobre temes que ens interessaven i que de fet, escoltem dia a dia als mitjans de comunicació i en les converses dels adults.

A l’hora de votar, ho hem fet d’una manera molt visual. Cadascú de nosaltres tenia una peça que simbolitzava el seu vot i l’ha col·locat en el tema que li ha semblat més interessant… Una manera molt visual i democràtica on tots hi hem estat representats.

Podeu veure les fotografies, clicant la següent imatge.

Resultat d'imatges de camara de fotos dibujo

1. Oriol Martín

Felicitats per la sessió feta. Molt participativa , on es fomenta el treball en equip, la valoració de la informació i s acaba fent la valoració matemàtica amb els nivells de LEGO. Gràcies per les fotografies al bloc.

2. Oriol Martín

Gràcies per aquest genial exercici. Treball d equip, analitzar l actualitat, participacio democràtica i exercici matemàtic amb peces de LEGO!!! Gràcies per ensenyar!