Xerrades Mossos d’Esquadra – Xarxes Socials

Aquest dilluns i dimarts 25 i 26 de gener han vingut els Mossos d’esquadra a realitzar xerrades sobre Xarxes socials a l’escola, concretament a les 3 aules de 6è de primària.

Els alumnes han après vocabulari sobre el tema i normativa sobre les restriccions i les problemàtiques que ens poden ocasionar aquestes plataformes. S’ha resolt dubtes i reflexionat sobre com i quan utilitzar les aplicacions que tant estan de moda entre els adolescents.

Podeu consultar els consells sobre les Xarxes Socials de la pàgina oficial dels Mossos d’Esquadra per ajudar als vostres fills i filles en la millora de la responsabilitat en la utilitzaciió de les noves tecnologies: Enllaç Mossos – Xarxes Socials

Cliqueu la imatge per a veure les fotografies