Les famílies ens parlen de l’experiència a Santa Anna

Aquí podeu veure els vídeos d’algunes famílies i d’alguns alumnes que han volgut compartir les seves experiències de vida en el seu pas per l’Escola Santa Anna.

Moltes gràcies per l’esforç de fer aquests vídeos i sobretot moltes gràcies per la vostra aportació tan positiva de reconeixement del nostre projecte educatiu.

Un alumne ens explica el seu pas per l’escola – Dídac Cuello Alsina

Una alumna, la Clàudia, ens explica la seva experiència per l’Escola Santa Anna.

Una família ens explica la seva experiència a l’Escola Santa Anna (Família Cuello Alsina).

Una alumna ens explica el seu pas per l’Escola Santa Anna (Paula Campos Vila).

La família Campos Vila ens explica la seva experiència a l’Escola Santa Anna.

En Daniel Gómez Valdés i al seva família ens expliquen la seva experiència a l’Escola Santa Anna.

L’Oriol Martin Cots ens explica la seva vivència a l’Escola Santa Anna.

La Lorena Utrera ens explica la seva experiència i dels seus fills a l’Escola Santa Anna

La mare de la Cristina i la Nati Pascual ens explica la seva vivència a l’Escola Santa Anna