Language assistant

Aquest mes d’octubre s’ha incorporat a l’escola l’auxiliar de conversa Dorothy Machorro, que estarà tot el curs amb nosaltres.

La Dorothy és d’Arizona, Estats Units.  Aquests primers dies els alumnes li han fet moltes preguntes i ella ha preparat una presentació que us adjuntem per tal que la coneixeu.

PRESENTACIÓ EN PDF

WELCOME TO SCHOOL DOROTHY

1. Oriol

Com a centre referent en les relacions internacionals i en l aprenentatge de llengües , és magnífic de poder tenir la Dorothi entre nosaltres….. Gràcies per la vostra persistència!!!

Hi Dorothy, thanks for coming un our school. Welcome to be with our students !!!