Iniciativa “Cap infant sol al pati”

Aquest divendres passat, dia 24 de novembre, els alumnes Sergi Mimó, Andrea Campos, Izan Campos, Marc i Anna Mimó van fer la presentació de la iniciativa que han tingut “Cap infant sol al pati”. Vàrem comptar amb la presència de l’alcalde senyor Josep Triadó, la regidora d’ensenyament Josi Duran i el president de la nostra AMPA senyor Oriol Martín.

Tots vàrem gaudir del Power point i l’exposició oral sobre aquesta activitat que durem a terme al llarg d’aquest curs escolar.

En acabar vàrem fer un torn obert de paraules a on van sorgir problemàtiques i situacions amagades que han viscut alguns alumnes de l’escola. Aquesta iniciativa serà per detectar elements o jocs que podríem posar als patis de l’escola per tal d’evitar situacions de soledat.

L’alcalde i la regidora van felicitar els nostres alumnes i es van comprometre en ajudar-nos.

Agraïm la participació de les famílies i els/les alumnes implicats en aquesta activitat!

La iniciativa està oberta a la participació dels centres que vulguin. Aquí deixem l’enllaç amb tota la informació:

www.ningunnenesolo.simplesite.com