Cloenda Projecte Post-Confinament

Tal i com vam explicar a les reunions de pares, durant dues setmanes hem estat treballant de manera transversal les diferents àrees i capacitats tenint en compte coneixements, conceptes i les emocions que ens envolten amb la nova realitat. Hem fet murals, analitzat estadístiques, après hàbits saludables, hem estudiat els virus i ens hem habituat a les noves entrades, sortides i a les noves maneres d’actuar a l’escola.

Avui hem finalitazat totes les activitats i hem celebrat una cloenda molt emotiva. Durant el dia hem baixat al pati i cada nivell ha fet un forat al parterre omplint-lo de missatges i desitjos de futur plantant un arbre. Aquest arbre anirà creixent amb les arrels de les millors paraules dels alumnes de la nostra escola.

A la tarda hem baixat tots al pati per cantar la cançó “Tot anirà bé” de Joan Dausà.

Ha estat una gran festa!

Cliqueu  la imatge per a veure les fotografies

Volem afegir que aquesta tarda hem celebrat també la primera quinzena d’escola sense cap grup confinat!!!

Volem FELICITAR als alumnes, a les famílies, a l’equip docent, al personal d’administració i serveis, a les monitores i monitors de menjador, a les cuineres, al servei de neteja, al servei d’acollida i extraescolars, perquè entre totes i tots hem aconseguit tenir l’escola oberta i gaudir de les activitats que hem realitzar aquests dies.

1. Isabel Cots Seignot

Gràcies, ha estat molt encertat que les/els nen@s poguessin expressar els seus sentiments de diferents maneres durant aquestes dues setmanes. Ho necessitaven.
    I felicitats per l’èxit de mantenir l’escola oberta!