Activitats de menjador (TENO)

Des de TENO, empresa que gestiona el menjador de l’escola, ens han fet arribar aquestes informacions que poden ser del vostre interès.

Aquí teniu la Graella d’activitats, que inclou la programació de les activitats més destacades pel segon trimestre del curs i  que celebrarem durant l’espai del migdia.

Treballarem els hàbits de relació amb el programa Respect per prevenir el bullying a l’escola, amb el projecte Fem el Menú, l’alumnat del cicle superior podrà aprofundir en els hàbits alimentaris dissenyant un menú mensual que servirem al mes de maig, i els més petits els espera un espectacle de titelles amb el Mill, el Conill de protagonista.

També us adjuntem l’enllaç  al Tastet d’imatges, el recull gràfic dels jocs, tallers i treballs manuals que han gaudit els infants durant el primer trimestre del curs 20/21.