1r Consell de Delegats de l’Escola Santa Anna

Benvolgudes famílies, ens agradaria anunciar-vos amb molt d’orgull que avui s’ha celebrat el primer consell de delegats de l’escola. Ens hem reunit al vestíbul tots els delegats/des de cada classe des de 2n fins a 6è de primària i hem exposat les idees que anteriorment hem recollit a les nostres aules.

Hem elaborat una llista de propostes que es valoraran des de direcció i el consell directiu per a tenir en compte de cara a fer millores o canvis a l’escola.

Aquí us deixem el document amb les propostes a valorar:

PROPOSTES DEL PRIMER CONSELL DE DELEGATS

Cliqueu la imatge per a veure les fotos

1. Albert

Molt bona iniciativa.
    Un detall molt gran deixar participar telemàticament les delegades de 4rt C, que aquesta setmana estàn de confinament domiciliari.