Pla català de l’esport a l’escola – FULL D’INSCRIPCIÓ EN WORD A LLIURAR AL CENTRE

FULL D’INSCRIPCIÓ PER A LES ACTIVITATS ESPORTIVES AMB TOTA LA INFORMACIÓ

⇓AEEAF activitats esportives (Matricula activitats continuades 2018-19)

(per a més informació, descarregueu el DOCUMENT en FORMAT WORD)

ACTIVITATS CONTINUADES EXTRAESCOLARS CURS 2018-2019

El curs 2018-2019 serà el tretzè que es durà a terme al nostre centre el PLA CATALÀ D’ESPORT A L’ESCOLA. Un pla que, des del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i la Secretaria General de l’Esport, ha implantat a molts centres educatius del nostre país i que té com objectiu principal fomentar, fora de l’horari escolar, la pràctica esportiva entre els joves. Amb aquesta finalitat es va crear l’AEEAF (Associació Esportiva Escolar IES Angeleta Ferrer i Sensat), formada per pares i mares, professorat i alumnat del nostre centre.

Enguany han pogut gaudir de les activitats esportives els alumnes del centre que ho han desitjat i esperem que el curs vinent aquest nombre augmenti considerablement. És per això que volem informar-te de les activitats que, de cara al curs vinent, et podrem oferir, i a les que t’hi podràs apuntar  a partir del 10 de juny, durant el mes  de juliol i fins el mes de setembre  del nou curs.

Les classes finalitzaran a les 14.30h, i oferirem activitats esportives en el centre dilluns, i dimecres  15:30h a 17:00h  (sessioagora.xtec.cat/…/Matricula-activitats-continuades-2018-19-1.docxns de 1h 30min). També oferim activitats en grups que tenim alumnes dels quatre INS, en instal·lacions fora de l’ institut (Padle,  Natació i fitness), altres dies de la setmana i altres horaris( trobareu dies i horaris a la graella explicativa en aquest mateix full).

Així com, donarem la possibilitat de participar en les competicions escolars dels dissabtes en alguns esports. Els alumnes que ho desitgin poden quedar-se a dinar en el menjador del centre, on estaran amb monitors fins l’hora de començar les activitats de la tarda.

En el cas que no pugueu  fer l’activitat que heu triat en primer lloc, quedaríeu matriculats en la segona activitat de les que heu triat, segons el vostre ordre de preferència. Si no podem engegar cap de les activitats que heu triat, per falta d’alumnes, us retornarem els diners.

Els objectius del Pla són:Des del curs 2006-2007 l’Institut Angeleta Ferrer i Sensat participa en el Pla Català de l’Esport a l’Ecola (PCEE) a través de la seva associació esportiva.

• Incrementar la participació en activitats físiques i esportives en horari no lectiu de l’alumnat.
  • Potenciar la la participació per damunt de la competitivitat utilitzant l’esport com eina educativa.
  • Potenciar la funció integradora i de cohesió social de l’esport escolar.
  • Contribuir a la formació en valors de l’alumnat.