Associació Esportiva Escolar Angeleta Ferrer

AEEAF activitats esportives

Com cada any, es durà a terme al nostre centre el PLA CATALÀ D’ESPORT A L’ESCOLA. Un pla que, des del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i la Secretaria General de l’Esport, ha implantat a molts centres educatius del nostre país i que té com objectiu principal fomentar, fora de l’horari escolar, la pràctica esportiva entre els joves. Amb aquesta finalitat es va crear l’AEEAF (Associació Esportiva Escolar IES Angeleta Ferrer i Sensat), formada per pares i mares, professorat i alumnat del nostre centre.

Les classes finalitzaran a les 14.30h, i oferirem activitats esportives en el centre dilluns i dimecres  15:30h a 17:00h. També oferim activitats en grups que tenim alumnes dels quatre instituts públics de Sant Cugat, en instal·lacions fora de l’ institut (Padle,  Natació, etc), altres dies de la setmana i altres horaris.

També oferim la possibilitat de participar en les competicions escolars dels dissabtes en alguns esports. Els alumnes que ho desitgin poden quedar-se a dinar al menjador del centre, on seran amb monitors fins l’hora de començar les activitats de la tarda.

Els objectius del Pla són:

• Incrementar la participació en activitats físiques i esportives en horari no lectiu de l’alumnat.
  • Potenciar la participació per damunt de la competitivitat utilitzant l’esport com a eina educativa.
  • Potenciar la funció integradora i de cohesió social de l’esport escolar.
  • Contribuir a la formació en valors de l’alumnat.
  • Potenciar-ne els hàbits saludables.