Visita a la UAB

El dijous 7 de febrer, els alumnes de 2n de Batxillerat visiten la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), dins del marc de les seves Jornades de Portes Obertes. Els dies 5, 6, 7 i 8 de febrer de 2019 la UAB obre les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer la seva oferta de graus, amb xerrades sobre tots els estudis de la UAB impartides pels professors de cada titulació. A més, cada dia de les Jornades de Portes Obertes s’organitza una xerrada informativa per als professors de secundària sobre la nova oferta acadèmica del curs 2019-20.