Es reprenen les activitats extraescolars esportives

Després d’uns quants mesos sense tenir activitats extraescolars i gràcies al gran esforç que s’ha fet per poder aplicar de forma segura els protocols Covid-19 en l’inici d’aquest curs, per fi podem reiniciar les activitats extraescolars al centre.

Aquest proper divendres, els monitors de les diverses activitats passaran per les classes a recordar que la setmana que ve tornen a començar les extraescolars a l’institut: voleibol, futbol, poliesportiu i softcombat. Natació i pàdel ja s’han reprès aquesta setmana.

Els horaris de les activitats són els següents:

• Futbol, voleibol, poliesportiu i softcombat: els dilluns i dimecres de 15:30 a 17:00 (institut).
  • Natació: dimarts, dimecres i dijous de 16:00 a 16:45 (piscina Rambla Celler).
  • Pàdel: dilluns, dimarts, dimecres i dijous de 15:30 a 16:30 (pistes Jaume Tubau).

Per inscriure’s caldrà omplir el full d’inscripció que hi ha a la consergeria del centre. Us hi animem a tots i totes a apuntar-vos-hi!