Aula d’estudi

L’Aula d’Estudi és un espai de suport als alumnes per a la realització de les seves tasques escolars. Treballem hàbits i planificació per a un millor aprofitament dels estudis amb grups reduïts amb un màxim de 10 alumnes per aula (instruccions registre aula d’estudi Angeleta Ferrer)

Horari: dimarts i dijous de 15:30h a 17h. D’octubre a juny
Preu trimestral: 1 dia; 60,00€/trim – 2 dies 100,00 €/trim
Inscripcions:
Accedir al web: http://menjasa.coop

Aquí teniu la informació sobre com fer-ho:

1. Anar a: accés famílies
2. Registrar-se:
Nom d’usuari = NIF del pare/mare/tutor (número i lletra)
Escollir una contrasenya, que s’haurà de repetir per seguretat
3. Entrar de nou a l’aplicació identificant-se amb l’usuari i contrasenya creats
4. Seleccionar la teva escola
5. Ves a l’apartat usuari i dona d’alta les teves dades personals i els teus fills. És imprescindible
introduir número de compte bancari per realitzar les domiciliacions.
6. Ja podeu contractar, aneu a Activitats, allà trobareu el catàleg dels serveis.
7. Un cop tingueu tot a la cistella cal anar-hi per finalitzar la comanda.
8. Si tot s’ha fet correctament….Felicitats! rebreu mail amb detall dels serveis contractats.
Aspectes a tenir en compte.
* L’activitat s’inicia a l’octubre i finalitzat al juny. Els rebuts són trimestrals es cobren l’1 d’octubre-gener-abril.