Activitat Acadèmica

Benvolgudes famílies,

Davant d’aquesta situació d’excepcionalitat en la que l’alumnat no pot assistir de manera presencial al centre, l’activitat acadèmica es mantindrà a l’Institut Angeleta Ferrer en la mesura del possible fent ús de les plataformes virtuals.

L’alumnat haurà de fer servir el seu correu @insangeletaferrer.com per tal d’estar al corrent de les indicacions que es donin des de cada matèria via email, Google Classroom, Moodle o qualsevol altra plataforma que s’estigui utilitzant ja a classe.

Per a qualsevol incidència amb els correus electrònics @insangeletaferrer.com us podeu adreçar a coordinacio.informatica@insangeletaferrer.com i se us donarà resposta el més aviat possible.

Informar-vos també que les Portes Obertes previstes per al 17 de març així com les activitats del Festival Singlish per al 26 i 27 de març, estan anul·lades fins nova ordre.

Per a qualsevol altra inquietud que ens vulgueu fer arribar, poden escriure a direccio@insgeletaferrer.com

.

Salutacions,