Un grup d’alumnes de batxillerat dissenyen un mural sobre l’educació sexual

Com a part pràctica del seu treball de recerca, un grup d’alumnes de segon de batxillerat han dissenyat i pintat un mural al pati de l’institut, amb la voluntat de plasmar el que han après durant la realització del seu treball de recerca, d’informar-ne i de conscienciar sobre la necessitat d’una bona educació sexual.

La frase, “vull quan vull”, fa referència al respecte, la comunicació i la presa de decisions, factors claus per poder gaudir d’una llibertat sexual. El disseny de cadascuna de les lletres té també un significat, que està explicat en un codi QR que tothom pot consultar. Per exemple, s’hi inclouen idees com la necessitat de relacions sanes, el respecte a la diversitat sexual, l’ús del preservatiu o el feminisme.

Els autors del mural i del treball són la Carla Carrera, l’Albert Gispert, la Laia Moretó i la Marta Torres. El treball ha estat tutoritzat per la Carme Palà.

Aquest és el segon mural que els alumnes pinten a l’institut aquest curs, ja que al setembre es va realitzar un altre mural en contra del canvi climàtic.