Campanya de Solidaritat NADAL 2014

Benvolguts,

Ja fa vuit anys, vàrem iniciar una Campanya de Solidaritat amb l’organització Banc dels aliments, per tal de recollir selectivament uns productes concrets.

És una activitat que l’alumnat de 2n d’ESO organitza amb un seguiment per part dels tutors i tutores, i amb la col.laboració de la resta dels alumnes de l’institut i les seves famílies.

L’objectiu d’aquesta acció és promoure la generositat desinteressada i la implicació en una societat amb desigualtats i actualment fortament afectada per la crisi econòmica.

La recollida dels aliments es farà del 9 al 23 de desembre

Els aliments que recollim són: llegums secs, pasta, oli d’oliva i/o gira-sol, arròs, galetes, torrons, tomàquet de llauna i farina.

No hi ha límit de pes ni de quantitat, i sobretot que no estiguin caducats!!!

Per tal de facilitar la tasca dels nois i noies de 2n d’ESO us informem que passaran al llarg de la setmana del 28 de novembre al 4 de desembre per tal d’informar a totes les classes de la campanya de recollida d’aliments.

Us demanem que parleu d´aquesta campanya a les tutories i als departaments, i en tot cas, animar a tothom a col•laborar en aquesta campanya del Banc dels Aliments.

El dimarts 23 de desembre Càritas de Sant Cugat vindrà a recollir els aliments.

El dia 23 de desembre l´institut col.laborarà també amb Intermón-Oxfam venent productes seus (alimentació, regal…)  de les 10 a les 13:30h

23 de desembre  Botiga Intermón-Oxfam

Aprofitem l’ocasió per desitjar-vos unes molt BONES FESTES!!!