L’aula més neta

Des de gener, a totes les classes de l’Angeleta es porta a terme un concurs anomenat “la classe més neta”, amb l’objectiu de fer prendre consciència per tenir sentit d’escola, netejar, endreçar, mantenir i tenir cura de les aules i del material escolar. Amb l’excusa del concurs, la nostra escola està més neta i l’alumnat està més cohesionat i il·lusionat amb aquesta finalitat: fer pinya, perseverar, netejar i respectar l’entorn, cosa que facilita l’aprenentatge i ens fa sentir més còmodes. Al final de cada trimestre, hi haurà premi.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *