Visita a l’Institut del Teatre

El dimarts 19 de març, els alumnes de 1r de Batxillerat Artístic aniran a l’Institut de Teatre de Barcelona. La visita té la finalitat que coneguin els seus estudis -sobretot els d’escenografia-, les seves instal·lacions i les seves propostes, que ens explicarà una guia, alhora que hi farem un tomb. De fet, una exalumna de l’Angeleta hi estudia, concretament l’especialitat d’Escenografia.

Creat per la Diputació de Barcelona l’any 1913, l’Institut del Teatre té més de cent anys d’història com a centre dedicat a la docència, la creació, la recerca, la conservació i la difusió del patrimoni en el camp de les arts escèniques. Durant tots aquests anys ha jugat un paper determinant en la modernització de l’escena catalana.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *