L’Ajuntament engega un projecte per lluitar contra la bretxa digital entre l’alumnat i garantir el dret a l’educació durant el confinament

Amb l’objectiu de lluitar contra la bretxa digital entre l’alumnat de Sant Cugat, l’Ajuntament ha engegat un projecte per fer arribar ordinadors portàtils i connexió a internet a aquells estudiants que ho necessitin. La prioritat del consistori és garantir que tothom pugui continuar estudiant en línia mentre els centres educatius estiguin tancats pel confinament.

El projecte va dirigit a alumnes d’educació primària, de secundària, de l’escola d’Adults i dels programes de Formació i Inserció. Per fer realitat aquest propòsit, l’Ajuntament calcula que necessita més d’un centenar d’ordinadors portàtils i de connexions a internet.

En aquests moments l’Ajuntament està acabant de perfilar el sistema per oferir accés a internet a aquests alumnes. Molt probablement, serà repartint gratuïtament aparells USB amb connexió wi-fi. Aquest servei també s’oferirà en el cas que es disposi de portàtil però no d’accés a internet.