Xerrada 1r de BAT

L’alumnat de 1r de batxillerat ha participat en la xerrada sobre la diversitat afectiva i sexual: SOM COM SOM que s’emmarca dins del procés participatiu “L’Educació que volem”, que la Federació d’Educació de CCOO va posar en marxa el 2014, conscient que els canvis profunds que s’estan produint a la societat del segle XXI fan necessari un nou paradigma educatiu que cal construir col·lectivament.

En aquesta xerrada es va fer una pinzellada a alguns conceptes relacionats amb la diversitat sexual i de gènere.

Per últim la ponent explicà la seva història de vida per tal que l’alumnat, especialment el LGTBI, tingui un referent positiu.