Primer mes

Després d’un mes de classe, els alumnes i professors del centre ens hem acostumat a la nova normalitat. Fins a dia d’avui, podem estar contents del funcionament del centre i hem de felicitar l’alumnat pel seu excel·lent compliment de tota la nova normativa.

Aprofitem per recordar que el centre té un protocol d’actuació que recull totes les situacions que es poden donar arran de la pandèmia. Per tant, en cas que ens haguem de quedar a casa a causa de la COVID-19 podem continuar amb l’activitat lectiva. En trets generals, si ens hem de quedar a casa cal:

1. Informar al tutor o a consergeria que estem a casa per aquest motiu
  2. Assistir a classe a partir del MEET que trobarem a l’enllaç del Clickedu> Suro > Tutoria
  3. Comunicar quan ens facin una PCR
  4. Indicar el resultat de la PCR