Notes PAU

Un total de 19 estudiants han superat les proves d’accés a la universitat (PAU) en la convocatòria ordinària d’aquest any. A nivell de centre significa un 100% dels alumnes que van realitzar les proves els dies 8, 9, 10 i 11 de juny. Per aquesta raó, es vol fer arribar a tots aquests estudiants el nostre reconeixement per la tasca realitzada, tot i les dificultats dels moments actuals, i la felicitació per haver superat amb èxit aquesta meta.

A més, cal destacar que enguany 4 alumnes del nostre centre han obtingut una nota superior a 9 en la fase general de la PAU. Enhorabona!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *