Malgrat tot…hem celebrat la castanyada!

Enguany els alumnes d’EAS2, dins d’una de les matèries del seu currículum, eren els encarregats d’organitzar les activitats de celebració de la Castanyada’20 del centre. Per parelles han planificat i implementat diferents tallers, jocs i dinàmiques de grup amb els grups d’ESO, posant en pràctica els recursos que van adquirint en la seva formació.

El resultat ha estat molt positiu, tant els alumnes d’ESO com els d’EAS2 han gaudit de l’experiència, tot seguint les normes i protocols sanitaris anti-covid establerts.

Moltes gràcies a totes i tots!

ENLLAÇ A L’ÀLBUM DE FOTOS