INSTIVAL 2020-2021

Durant les tres últimes hores del matí, tot l’alumnat del centre han passat per l’escenari, instal·lat a la sala d’actes, per fer la seva actuació de l’INSTIVAL. Els alumnes de 2n de l’EAS, dins d’una de les matèries del seu currículum, han sigut els encarregats d’organitzar i gestionar el clàssic festival de Nadal del centre. Però enguany s’ha hagut de reinventar perquè hem hagut de seguir les normes i protocols sanitaris marcats per la COVID. Així doncs hem fet l’INSTIVAL amb una reproducció en línia i en directe, on tot l’alumnat del centre han pogut anar seguint les actuacions dels altres cursos des de les corresponents aules.

ENLLAÇ A L’ÀLBUM DE FOTOS