Comunicació tancament centre

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Això vol dir que no hi haurà classes presencials i que els alumnes hauran de treballar des de casa fins el dia 27 de març. El progrés acadèmic ha de continuar malgrat les circumstàncies, per tant, es demana que des de les famílies es vetlli per que es vagin realitzant les tasques encomanades pel professorat.

Des del centre s’ha organitzat el procediment perquè aquestes tasques arribin a tot l’alumnat, i perquè les puguin visualitzar les famílies. Es podran trobar a la plataforma ClickEdu, a la pestanya “Suro” i a la matèria de “Tutoria”, allà hi haurà un enllaç amb un document amb la feina de totes les matèries. Els nois i noies han de revisar aquest document cada dia per estar al cas de les actualitzacions que pengin els professors. Si els alumnes volen contactar-hi, ho podran fer a través de la plataforma ClickEdu, a la pestanya “Comunicació”

Per qualsevol aclariment podeu contactar amb nosaltres a través del correu de l’institut (a8052891@xtec.cat). Volem recordar que el correu  i la pàgina web del centre són els únics canals oficials d’informació.

Comunicació tancament centre