Acte presentació del llibre de resums de Treballs de recerca del Berguedà

Invitació presentació llibre TR 2021

Ens plau convidar-vos a l’acte de presentació del llibre de resums de Treballs de Recerca fruit de la participació i l’esforç de tots els alumnes de 2n de Batxillerat de la comarca del Berguedà en aquest curs 2020- 2021.

L’acte, que tindrà lloc el dia 27 d’abril de 2021, s’iniciarà a les 6 de la tarda, de manera virtual, a l’enllaç que trobaràs al web del CRP del Berguedà. Es presentarà la publicació d’enguany, el vídeo de l’alumnat i també es farà una conferència a càrrec d’Ivan Otaola Calonge (actor i director de teatre), amb el títol “Més m’estimo cantar!”.

Aquest acte és obert a tothom!