Informació matrícula curs 2020-21

MATRÍCULA BATXILLERAT 8 a 14 de juliol lliurament de documentació  demanant cita prèvia al telèfon 938244136 o pel correu secretaria@insaltbergueda.cat

MATRÍCULA ESO 13 a 17 de juliol lliurament de documentació demanant cita prèvia al telèfon 938244136 o pel correu secretaria@insaltbergueda.cat

MATRÍCULA CF (setembre)

CALENDARI PROCÉS PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA
ESO BATXILLERAT  CFGM CAFEMN CFGS EAS
LLISTA ASSIGNACIONS  DEFINITIVES ESO Barem provisional CFGM

Codi centre: 08052891

Oferta de places

PREMI DE LA “Barcelonada 2020”

Quatre alumnes de primer de batxillerat del centre han guanyat el premi a la millor entrevista de “La Barcelonada”. Aquesta activitat es va realitzar al febrer, amb objectiu de saber-se geolocalitzar en un mapa interactiu i en ell fer un seguit d’activitats a partir de les darreres tecnologies (Internet mobile, geolocalització, xarxes socials, codis QR, realitat augmentada…).

L’Aleix Artigues, el Marc Pertiñez, l’Aleix Santalla i el Miquel Tomàs són els membres del grup guanyador. Enhorabona nois!

MINUT: 24:35 (Institut Alt Berguedà per la seva entrevista sobre el canvi climàtic).

Fotografia matemàtica

Un cop finalitzada la votació popular del nostre centre ja tenim el veredicte del concurs de fotografia matemàtica. Un concurs on l’alumnat dedica una estona a percebre les matemàtiques del nostre entorn i així fer palesa la presència de les matemàtiques en la vida quotidiana amb l’objectiu fomentar la recerca matemàtica, la creativitat i la divulgació en aquest àmbit. Aquest concurs es va portar a terme a les jornades de “+Mates” i durant aquest període de treball a casa n’hem fet les votacions.

La guanyadora del primer cicle és la Carla Borrellas i amb mencions de Vinyet Vadillo (Cilindre divertits) i Salma Rouan. El guanyador del segon cicle és el Lluís Garcia (arrel quadrada) i amb mencions de Maria Valldeperas (Perquè la geometria obre portes) i Lluís Garcia (Con-eguts).

Tot i això, volem felicitar a tots els participants per la seva feina!

Alerta MOODLE

El servei de Moodle estarà tacant des del divendres 19 de juny a partir de les 14:00 fins al dilluns 22 de juny per realitzar tasques de millorar del servei. La principal conseqüència serà que l’adreça del domini es veurà modificada (a MOODLE).

No obstant això, el canal de comunicació del Clickedu continuarà actiu durant aquest periòdic.

Proves cangur virtuals

La setmana passada, es van realitzar les proves cangur 2020 en el nostre centre. Un concurs on l’alumnat dedica una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes matemàtics plantejats a partir del raonament i l’enginy. Les circumstàncies han fet que fossin un xic diferents que els anys anteriors, però no menys interessants. Us deixem les classificacions del centre d’aquest any.

Tot i això, volem felicitar a tots els participants per la seva feina!

Calendari Preinscripció 2020

• ESO del 13 al 22 de maig
  • BAT del 27 de maig al 3 de juny
  • CAFEMN del 2 al 8 de juny
  • EAS del 10 al 17 de juny

Podeu trobar tota la informació a la pestanya “Portes obertes virtuals 2020”.