INSTIVAL 2020-2021

Durant les tres últimes hores del matí, tot l’alumnat del centre han passat per l’escenari, instal·lat a la sala d’actes, per fer la seva actuació de l’INSTIVAL. Els alumnes de 2n de l’EAS, dins d’una de les matèries del seu currículum, han sigut els encarregats d’organitzar i gestionar el clàssic festival de Nadal del centre. Però enguany s’ha hagut de reinventar perquè hem hagut de seguir les normes i protocols sanitaris marcats per la COVID. Així doncs hem fet l’INSTIVAL amb una reproducció en línia i en directe, on tot l’alumnat del centre han pogut anar seguint les actuacions dels altres cursos des de les corresponents aules.

ENLLAÇ A L’ÀLBUM DE FOTOS

EAS1 a Berga Resort

Avui els alumnes de primer del cicle de grau superior de l’EAS han anat al centre esportiu Berga Resort a realitzar una activitat de l’UF1 del mòdul professional 1 de valoració de la condició física. Han vist com es fa una programació de condició física,… Llegeix més»

Esquiada a la Masella

Durant aquesta setmana els alumnes del cicle de grau mitjà del CAFEMN fa un intensiu  de perfeccionament d’esquí alpí a Masella. Han après com ser un guia acompanyant d’una estació d’esquí, obtenint coneixements de la metodologia de l’ensenyament de l’esquí amb masellaescola.

Llegeix més»

Lliurament TdR 2n batxillerat

El passat 2 de desembre els nois i noies de 2n de Batxillerat van fer el lliurament final dels seus Treballs de Recerca. Després de setmanes de dedicació i esforç ara només els resta de fer-ne la presentació oral.

Projecte “Gimnàstica emocional”

Durant el 1r i 2n trimestre els alumnes de l’ESO realitzen els tallers que van quedar pendents del curs passat sobre GIMNÀSTICA EMOCIONAL. Aquests tallers han estat subvencionats per al consell comarcal i els porta a terme l’entitat Associació de Recerca Cultural i Socioeducativa… Llegeix més»

Xerrades Marató

El dimarts 3, dimecres 4 i dijous 5 s’han realitzat a tots els cursos les sessions divulgatives de la Marató de TV3. Enguany les xerrades s’han portat a terme de manera virtual i han intentat acostar els joves a la realitat mèdica i humana de la Covid-19 i despertar el seu interès solidari envers les persones afectades i les seves famílies.

Ensenyament híbrid a la postobligatòria

D’acord amb la Resolució del Departament d’Educació SLT/2700/2020, de 29 d’octubre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya, al nostre centre hem optat per aplicar una reducció del 20% de les classes presencials, la qual cosa implicarà que els alumnes d’aquests ensenyaments segueixin les classes teòriques des de casa un dia a la setmana.

Concretament els dies que tindran lloc les sessions telemàtiques seran:

1r de BAT DIVENDRES (inici divendres 6 de novembre)
2n de BAT DILLUNS (inici dilluns 9 de novembre)
CAFEMN DIMECRES (inici dimecres 11 de novembre)
EAS 1 DIMARTS (inici dimarts 10 de novembre)
EAS 2 DIVENDRES (inici divendres 13 de novembre)