Esmorzar solidari

Avui 3 de desembre els alumnes de l’optativa social de 1r d’ESO han organitzar un esmorzar solidari per a recaptar diners per a la Marató de TV3. L’esmorzar ha estat un èxit i s’han recaptat 235,20 euros.

MOLTES GRÀCIES A TOTS!

Internet Segura

Al llarg d’aquest primer trimestre s’han organitzat a tots els cursos diferents activitats de formació i prevenció sobre la seguretat en l’ús d’Internet a càrrec del cos de Mossos d’Esquadra. També s’ha iniciat un any més el programa Internet Segura de tu a tu. El projecte Internet Segura de tu a tu implica de forma directa els joves: els estudiants de 3r d’ESO -prèviament formats per part de la PG-ME sobre l’ús d’Internet i les Xarxes Socials- es converteixen en formadors dels seus companys de 1r d’ESO, i de referents i referents també per a tots els alumnes del centre durant el curs escolar.

ESQUIADA 2020

Us informem que els propers dies 5, 6 i 7 de FEBRER el centre realitzarà l’activitat d’esquí alpí i snow a l’estació de La Molina.

HORARI:

• 8:00 h. Sortida de Bagà
  • 8:40 h. Arribada a l’estació de La Molina.
  • 8:40 a 9:00… Llegeix més»