Preinscripcions curs 2020 – 2021

Benvolguts i benvolgudes,

s’inicia el període de preinscripció per al curs 2020 – 2021:

Del 13 al 22 de maig, ambdós inclosos, es podrà dur a terme la preinscripció escolar per a l’educació secundària obligatòria (ESO).

Enguany, com a prevenció davant del coronavirus, es promou la preinscripció telemàtica i el tràmit es podrà fer íntegrament en línia, a través del portal preinscripcio.gencat.cat .

S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre. Per contra, s’haurà de fer arribar, a l’adreça oficial de correu electrònic del centre que s’ha demanat en primera opció, el formulari telemàtic pertinent i la documentació necessària escanejada o fotografiada.

Ateses les actuals circumstàncies extraordinàries per la COVID-19, es podrà dur a terme de forma presencial NOMÉS amb cita prèvia, entre el 19 i el 22 de maig.

Podreu demanar-la, si truqueu directament al telèfon del centre, 650110701, entre les 10 h i les 12 h, o a través del correu del centre iesalmenar@xtec.cat.
Com fer la tramitació?

PAS 1: Omplir l’aplicatiu del departament d’educació:

PAS 2: Enviar documentació escanejada o fotografiada al correu: iesalmenar@xtec.cat

• Resguard de la sol·licitud telemàtica.
  • El llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a).
  • El DNI de l’alumne/a major de 14 anys o té DNI tot i ser menor de 14 anys.
  • Documentació acreditativa dels criteris de prioritat

PAS 1: Demanar cita prèvia:

Trucant al telèfon 650110701 entre les 10 i les 12h
O bé enviant un mail a: iesalmenar@xtec.cat

PAS 2: Presentació al centre de tota la documentació

• Sol·licitud.
  • El llibre de família o altres documents relatius a la filiació.ç
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a).
  • El DNI de l’alumne/a major de 14 anys o té DNI tot i ser menor de 14 anys.
  • Documentació acreditativa dels criteris de prioritat

Com a mesura de seguretat, demanem que vingui una sola persona per alumne i que dugui guants, mascareta i un bolígraf propi.

Altra informació que us pot ser d’interés és:

Cordialment,

L’equip de l’Institut d’Almenar