Preinscripció CFGM de Gestió Administrativa (modalitat DUAL) Institut d’Almenar

Benvolguts i benvolgudes,
s’inicia el període de preinscripció de cicles formatius de grau mitjà per al curs 2020 – 2021:

Els alumnes que han cursat quart d’ESO:

• Si ho han fet a l’Institut d’Almenar i volen cursar, en primera opció, el cicle formatiu de grau mitjà de Gestió Administrativa (DUAL), al nostre centre, han de realitzar la preinscripció a l’Institut d’Almenar.
  • Si ho han fet a l’Institut d’Almenar i volen cursar, en primera opció, un cicle formatiu de grau mitjà en un altre centre, hauran de fer la preinscripció a l’altre centre.
  • Si ho han fet en un altre centre educatiu i volen cursar, en primera opció, el cicle formatiu de grau mitjà de Gestió Administrativa (DUAL), al nostre centre, han de realitzar la preinscripció a l’Institut d’Almenar.

Presentació de sol·licituds:

• Del 2 al 8 de juny, ambdós inclosos,es podrà dur a terme la preinscripció per als cicles formatius de grau mitjà.

Documentació identificativa:

• DNI o NIE de l’alumne
  • DNI o NIE de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a legal)
  • Llibre de família o altres documents de filiació

En el cas dels alumnes que estan cursant 4t ESO actualment, no cal presentar cap certificat de la qualificació mitjana de l’expedient.

Enguany, com a prevenció davant del coronavirus, es promou la preinscripció telemàtica i el tràmit es podrà fer íntegrament en línia, a través del portal web (http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/9420-FP-grau-mitja?moda=1)

S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre. Per contra, s’haurà de fer arribar, a l’adreça oficial de correu electrònic del centre que s’ha demanat en primera opció, el formulari telemàtic pertinent i la documentació necessària escanejada o fotografiada per les dues cares.

Ateses les actuals circumstàncies extraordinàries per la COVID-19, es podrà dur a terme de forma presencial NOMÉS amb cita prèvia, entre el 2 i el 8 de juny.

Podreu demanar-la, si truqueu directament al telèfon del centre, 650110701, entre les 10 h i les 12 h, o a través del correu del centre iesalmenar@xtec.cat.

Cordialment,

L’equip de l’Institut d’Almenar