Concurs Pica Lletres 2018

Aquest any l’alumnat de 3r d’ESO ha tornat a participar en el concurs televisiu Pica Lletres que s’emet per Lleida TV. Cada any posa a prova els coneixements d’ortografia catalana d’alumnes d’arreu del país, amb l’objectiu de  motivar l’aprenentatge de la llengua catalana, així com de fomentar-ne l’ús d’una manera lúdica.

L’enregistrament del programa va tenir lloc el passat 15 de març. El grup A, format per Andreu Fiol, Adrià Salvia i Pau Quintillà, va competir contra El Col.legi El Carme de Lleida. El grup B, integrat per Anna Palacio, Mariona Màsich i Júlia Ferrer, es va enfrontar a l’institut d’Alcarràs.