Visita al MNAC, el Museu de Ciències Natural i el Saló de l’Ensenyament a Barcelona

L’alumnat de 2n de batxillerat, va fer una sortida a Barcelona per visitar diversos museus i espais amb continguts relacionats amb la selectivitat. Van visitar el MNAC, el pavelló alemany de Mies van der Rohe i l’escultura de Miró “Dona i ocell”, per part de l’alumnat del batxillerat social-humanístic i tecnològic, mentre que l’alumnat del batxillerat científic van visitar el Museu de Ciències Naturals.

A la tarda van visitar al Saló de l’Ensenyament, on van poder informar-se sobre les opcions de futur per continuar els seus estudis, ja sigui a la universitat o fent algun cicle formatiu de grau superior. Sens dubte un dia ben aprofitat. I si voleu veure fotos de la sortida cliqueu AQUÍ.