TALLERS DE PREVENCIÓ INFECCIONS DE TRANSMISSIÓ SEXUAL I LA SIDA (Fundació Doctor Ferran)

Amb motiu del Dia Mundial de la Sida, el 20 de desembre a l’institut Els Alfacs els alumnes de 4t d’ESO hem realitzat uns tallers de Prevenció de les infeccions de transmissió sexual i del virus de la SIDA.

La Fundació Doctor Ferran de l’Hospital Verge de la Cinta de Tortosa amb el suport del departament de Salut és l’organisme que duu a terme aquestes activitats a tots els instituts de les Terres de l’Ebre.
Va estar molt interessant i molt pedagògica i ens van aclarir molts dubtes que no sabíem. Es va fer molt incís en el tema de contagi de la SIDA, ja que molts de nosaltres teníem idees contrariades amb l’ús col·lectiu de raspall de dents, fulles d’afaitar…
En cas que haguéssim tingut una situació de risc és necessari posar-ho en coneixement dels facultatius o trucar al 900111000.
Després de la xerrada vam contestar unes preguntes per saber si havíem aclarit els dubtes.
En conclusió, hem après que si tens relacions sexuals has d’usar preservatiu.

Alumnes de 4t C A.O