L’ESCOLA D’AQÜICULTURA COL·LABORA AMB LA UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE VALÈNCIA AMB L’ENGREIX DEL POP ROQUER (Òscar Vallejo, professor Escola Aqüicultura)

L’Escola d’Aqüicultura de l’INS Els Alfacs ha signat un acord de col·laboració amb el Grup d’Aqüicultura i Biodiversitat del Dept. de Ciència Animal de la Universitat Politècnica de Valencia (UPV).

Aquest acord permetrà durant el curs 2016 – 2017, realitzar a l’alumnat de l’escola una sèrie de experiències pràctiques d’engreix amb pop roquer mitjançant l’alimentació amb un pinso dissenyat i fabricat per la UPV.