ALUMNES DE 4T D’ESO FENT DE COL·LABORADORS EN LA MARATÓ DE DONACIÓ DE SANG

Dissabte 3 de desembre alguns alumnes de l’institut Els Alfacs vam col·laborar amb la Marató de Donació de Sang.
La Marató es va dur a terme de les 9.00h a les 21.00h, i durant aquest període de temps es van realitzar diverses activitats, entre les quals trobem una paellada per als donants a les 13.30h i una xocolatada a les 18.30h per als més menuts. Van participar 492 persones, de les quals 433 van ser donants. Així, a Sant Carles de la Ràpita van donar sang 95 persones més que la resta d’anys.
Mentre els organitzadors estaven al Pavelló Firal per atendre els donants, els alumnes, vestits amb una capa per patrocinar la marató i carregats de globus i “flyers” (fullets, prospectes), vam sortir del recinte cap al “mercadillo” per repartir-ho entre la gent. D’aquesta manera, les persones que en desconeixien la informació sobre l’esdeveniment podien assabentar-se fàcilment.
Al mateix temps que donàvem els fullets, explicàvem a la gent les diferents activitats que es durien a terme per tal d’aconseguir més participants.
Vam poder informar un munt de persones, així que ens vam sentir satisfets en veure la xifra de participants, ja que entre aquests, n’hi havia que se n’havien assabentat perquè els ho havíem explicat nosaltres.

Alba Fischer Carles 4t ESO – A