ACCIONS MEDIOAMBIENTALS DES DE CULTURA I VALORS ÈTICS

Les professores Rosanna de la Vega i Mamen Garcia han impulsat una activitat a l’hora de Cultura i valors ètics precisament per tal de conscienciar l’alumnat de la necessitat de comprometre’s amb el medi ambient i ser respectuosos amb els nostres espais. Es tracta d’una iniciativa reclamada pels propis alumnes, la qual cosa encara es converteix en una demanda més valuosa i significativa.

El proppassat dijous 2 de febrer, a l’hora de Cultura i valors ètics, l’alumnat de 3r d’ESO va sortir a fer unes tasques de manteniment al costat de la reixa que limita l’institut. Segons les professores, va ser una activitat plena de companyerisme i molt enriquidora i compromesa amb el medi ambient. Les dues professores agraeixen i feliciten  tots els alumnes que van fer la proposta i que van participar en aquesta tasca.