2n PROJECTE ETWINNING 2018-19: ‘Cita en Tarragona. Conozcámonos mejor. / Rendez vous à Tarragona. Apprenons à nous connaître’

El projecte ETWINNING 2018-19 anomenat ‘Cita en Tarragona. Conozcámonos mejor. / Rendez vous à Tarragona. Apprenons à nous connaître’, es va crear per a un grup de l’Institut Els Alfacs format per 33 estudiants de 4t d’ESO (B i D) i un grup de 34 estudiants de Collège de la Dombes, Sant Andre de Corcy France de 12-13 anys. Es va realitzar dins de les matèries de Llengua Estrangera francès o espanyol i / o tutoria. Els idiomes que vam fer servir van ser castellà i francès.
El tema principal va ser conèixer altres cultures i la seva Llengua (Estrangera Francès). Al mateix temps que vam aprendre a usar diferents recursos TIC (Twinspace, Padlet…)
El professorat que va treballar al projecte va ser Cinta Blanch Panisello (Ll. Estrangera francès) i Gracia M Gimeno Vidal (tutoria).

També, van conèixer en persona l’alumnat de l’institut de França mitjançant una trobada a Tarragona el dia 9 d’abril.
Aquesta sortida es va realitzar conjuntament amb la matèria de Llatí amb alumnat de 4t ESO B i D i alumnat de tutoria de 4t ESO D i la col·laboració del professor de llatí Víctor Michavila.

A aquest enllaç podeu veure el nostre espai online (Twinspace) amb les tasques que vam realitzar:

TWINSPACE CITA EN TARRAGONA

El producte final ha estat la realització d’un vídeo del què podeu gaudir aquí: